sobota 30. listopadu 2013

My makeup collection / Moje kosmetika

Čauky všichni, dneska tu mám pro vás článek o mojí kosmetice. :) Nemám toho zas tak moc, ale chtěla jsem vám to ukázat. Nechci se tím nijak vychloubat nebo tak, jen to prostě ukazuju. Skladuju to v posledním šuplíku mojí komody.  Mám to vše přehledné a líbí se mi to. Ty držáčky mám vyrobené z kartonu a nebo upletené z papíru. Nic těžkého. Vše jsem si koupila za svoje peníze. Doufám, že se vám tento článek bude líbit a jdeme na to. :)

Tohle je celá moje sbírka dekorativní kosmetiky.


Rtěnky, pudry, tvářenky, bronzery.
1.- je tu hodně rtěnek Essence, Alverde, Dermacol, Maybelline, Miss sporty a další
- miluju rtěnky, moje nejoblíbenější jsou : 01 od Dermacolu, 10 - cotton candy od Essence a 55 - rosy caramel
2. - pudry mám Essence, Ruby Rose a tvářenky a bronzery taky RR



Korektory, řasenky, lesky (nepoužívám).
1. - lesky nepoužívám a mám tam jednu konturku od Essence
2. - korektory mám od RR a jeden z Orifalmu, jen tam i báze pod oční stíny od Essence
3. - řasenek mám docela dost, ale tu kterou používám tu nemám, jinak jsou tu Essence, Maybelline a i Gabriela Salvete 


Tužky na oči, mono stíny, krémový stíny, gelový linky.
1. - mám tu různý tužky na oči, obličej, obočí a i rozjasňovač
    -  jsou Essence, Alverde, RR
2. - jsou tu mono stíny od Essence, Miss sporty, gelový linky od Essence a moje oblíbené Color Tattoo od Maybelline


Štětce, větší paletky.
- štětce mám mám Essence a ostatní ani nevím :D
- paletky RR



Menší paletky.
 - menší paletky a duo paletky od RR a v kalíškách rozbitý stíny


Třpytky, kleštičky na řasy.
- tak tohle už vůbec nevím odkud mám :D


Doufám, že se vám moje kosmetika líbí a kdyžtak napište do komentářu. Děkuju :)

Vendy

Žádné komentáře:

Okomentovat