sobota 29. března 2014

COMMON WHITE GIRL TAG

Ahojte všichni. :) Vítám vás u dnešního tagového článku. Hodně dlouho už jsem nepřidala žádný článek, ale vůbec nebyl čas a tak..Dneska to bude takový pohodový článek. Jen tak sem brouzdala po netu a dívala jsem se na nějaký články a našla jsem tenhle. V překladu to znamená typická bílá holka. Tento tag vznikl v Americe. Otázek je 20 a týkají se hodně sociálních sítí. Můžeme se do toho dát. :)


1. Oblíbený Starbucks nápoj?
No tak jelikož jsem ve Starbucksu nikdy nebyla, tak vážně nevím. Nepiju kafe, takže bych si asi dala nějaký ty jejich speciální cappuccina a podobně. Docela mě zaujalo karamelový frappuccino. Strašně se mi líbí ten jejich design vánočních kelímků. 

¨
2. Jak dlouho ti trvá se ráno připravit?
No tak jak kdy..ale většinou tak 40 minut. Někdy i jen 20 minut. :)

3. Kolik selfie fotek uděláš za den?
No tak selfie...to teď vzniklo a je to vtipný :D Já nevím, tak 1 max...někdy ani to ne.

4. Kolik odběratelů a fotek máš na instagramu?
Odběratelů mám 152 a fotek 188. :D


5. Říkáš někdy LOL nebo OMG nahlas?
Né, já si to neříkám ani v duchu. :)

6. Nosíš stejné kousky oblečení víckrát, jak jednou?
Jsem snad nějaká bohatá holka, abych to mohla dělat? Nejsem. Jasně, že nosím oblečení pořád dokola. :)

7. Jsi rasistka?
Ne, nejsem. :)


8. Kolik máš tweetů?
Nemám Twitter a ani mě to nijak neláká.

9. Instagram, Twitter nebo Tumblr?
Jak už jsem řekla, nemám Twitter a Tumblr používám, jen když chci nějaký obrázek. Rozhodně Instagram! Miluju ho a už bych bez něj nedokázala žít. :)

10. Co většinou děláš ve volném čase?
Jsem s přítelem, uklízím, nakupuju, zpívám. Moc času ale nemám...pořád mám tréninky a do toho ještě škola. :/
11. Kdo jsou tvoji oblíbení youtubeři?
Mám ráda všechny, které odebírám. :)

12. Jak často si lakuješ nehty?
Když mám čas. Tak 3x do měsíce. 

13. Jsi shopaholik?
Naprosto. :)

14. Kolikrát jsi viděla Mean Girls? 
Když jsem byla malá, milovala jsem to, takže tisíckrát. :D

15. Máš hodně oblečení?
Bohužel, už to nemám kam dávat. :/



16. Fotíš si svoje jídlo předtím, něž ho sníš?
Většinou jo! :D Pořád fotím zmatiny :D

17. Nosíš make-up každý den?
Ano. Pokud jsem třeba jen doma, tak se nemaluju. V létě ho nenosím skoro vůbec. :)

18. Jaké máš známky ve škole?
Jedničky a dvojky. 

19. Jak obvykle nosíš vlasy?
Protože mám strašně hustý a dlouhý vlasy, tak drdoly nebo culíky a copy. Když mám celý den rozpuštěné vlasy, tak je to pak úleva si udělat culík, protože ty vlasy jsou strašně těžký a nedá se to. :/

20. Vypadáš vždy reprezentativně?
No to určitě ne, ale ráda se tak oblíkám. :)

Tak to by bylo pro dnešek všechno. Doufám, že se vám tenhle tag líbil a určitě v něm pokračujete a dejte mi odkaz do komentářů. :)

Vendy ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat