pátek 26. července 2013

Nejlepší kamarádka :)

Taky máte nejlepší kamarádku jako já?







Nejlepší kamarádka je jako vaše sestra. Pochopí vás, pomůže vám, žije vámi. Pokud taková není, není to pravá kamarádku. "Nejlepší kamarád přichází, když už všichni ostatní odešli." Když jste smutní, ona vám pomůže a je vždy při vás. V dobrém i zlém. Já takovou našla. Je to asi 8 let zpátky. Je to můj miláááááček největší a nedala bych ji !
Je to moje milovaná Maruška...


Vždy, když potřebuju, pomůže mi, poradí mi, uklidní mě. Je prostě boží!!! Na svůj věk úžasně dospělá a chytrá. Je moje krasotinka krásná. Máme stejný smysl pro humor, pořád se smějeme, vymýšlíme blbosti a pitominy. Pořád máme nějaké hlášky :D.... MOHLA BYYYYYS :-* Je toho hodně. Máme tolik vzpomínek a zážitků. :) Jsem ráda, že ji mám. :) Je to moje beruška.! MILUJU JI!







Žádné komentáře:

Okomentovat