sobota 27. července 2013

Sekáš vs. New Yorker ?

Polovina lidí nakupuje jen v sekáči a druhá jen v obchodech jako je New Yorker. A co takhle nakupovat v obou?!
Já mám oba dva obchody moooc ráda! V sekáči nakupuju hlavně v takovém velkém koši, kde je vše za 10kč. Vůbec mi nevadí, že to není značkové. :)
 
 
SEKÁČ
 
 
Na to, že to stojí jen 10kč, je to docela kvalitní. Někdy to ale má nějakou tu dírku, která se dá zašít.
Většinou tam najdu velice originální kousky. Baví mě se v tom přehrabovat. :D Nejlepší jsou Charlie (americké sekáče). Většina věcí, které odtud mám jsou značková..např. Next nebo Terranova...
 
 
 
NEW YORKER
 

 
New Yorker je nejlepší obchod ze všech. Nakupuju i jinde, ale tady nejvíc. Mají tady nejlepší a největší slevy a najdete zde vše, na co si vzpomenete. Je to asi nejlevnější a nejkvalitnější obchod. Mají tam různé vymoženosti. :D Nakoupíte tu za 30kč, 70kč, 130kč, 150kč, 200kč a víc.

 
 
Vždy, když něco sháním, jdu napřed sem, protože vím, že to tu určitě najdu. :) Když jsem sháněla denim vestičku a bundičku, tak sem šla sem a našla jsem.
 
ČEMU DÁVÁTE VY PŘEDNOST? SEKÁŠ NEBO NEW YORKER? OBOJÍ? :)
 
Vendy

Žádné komentáře:

Okomentovat