pondělí 22. července 2013

Trendy 2013

Ahooj :) letošní trendy jsou velice zajímavé. Někomu se možná nelíbí a někomu zase jo. Mám tady pár obrázků trendů, které jsou pro letošní rok IN. :)

1. OMBRE VLASY

Mě osobně se tenhle trend líbí, ale neudělala bych si ho. Je to krásný na jakýchkoliv vlasech, co se barvy týče. :) Mě se nejvíc líbí ty, které přecházejí z hnědé na blond. I ty barevné nejsou špatné. :) Různě v obchodech se prodávají různé barvy a sety na ombre vlasy. Určitě to stojí za zkoušku. :)





2. TREND OMBRE I NA OBLEČENÍ

V hodně obchodech jsem viděla oblečení, které je třeba na půl tmavě zelené a ta druhá půlka je světlejší. Na košilích se mi to hodně líbí. Je to docela hezký a hodně lidí to zkouší i doma. Není na tom nic těžkého. Moje mamka má taky takové tričko. :D


3. VYSOKÉ KRAŤASE

Miluju vysoký kraťase!! Mám asi troje a je to úplně boží. Docela to prodlužuje nohy a prostě ahhhh. :)
Nejhezčí jsou Denim (riflový). Seženete je všude, ale není to moc levný. Musíte umět hledat ve slevách, jak já. :D :)




4. DENIM

Letos je Denim všeobecně v módě. Jak kraťase, tak bundičky, vestičky, atd. Mě se tenhle styl hodně líbí a mám taky vestičku i bundičku. Nemám je obyč., ale mám vestičku barevnou a bundičku tmavě a světle riflovou. :) Je to krásný na doplnění jakýhokoliv outfitu!



5. VYSOKÉ SUKNĚ

Vysoké sukně, které jsou vepředu kratší a vzadu delší jsou fajn. Já žádnou nemám, ale kamarádka ano a je to pěkný. Já mám na tento způsob jen košile.:) Sukně jde kombinovat třeba s tílkem a s boty na tlustém podpatku nebo se sandálky. :)


6. VZOROVANÉ OBLEČENÍ 

Tento trend podle mě už vznikl v zimě, když se začaly nosit vzorované legíny. Teď jsou vzorované rifle, trička, vesty, bundy, kraťase, košile i šaty. Je to hezký a i já mám vzorované oblečení, ale některé kousky zacházejí vážně daleko! Největším hitem jsou asi kytky, aztécké vzory a pruhy. :)







7. TRIČKA S VYDITELNOU PODPRSENKOU

Tohle se mi strašně líbí. Máte tílko a pod pažemi díry jak blázen, až vám jde vidět podprsenka. Nejvíc se pod to hodí lambády nebo podprsenky, které nemají ramínka (takový ten pruh). Koupila jsem si takové tričko, ale mám asi další čtyři, které jsem si sama vyrobila ze starých triček. Tento styl se mi nejvíce líbí zakasaný do vysokých kraťas. :) Ráda to nosím!


8. BOTY A KABELKY

Nejvíc se teď asi nosí různé sandálky a boty na širokém podpadku. Nikdy se mi takové boty nelíbily a líbily se mi jen na úzkém. Teď je to boží! Kabelky buď velké nebo malinké přes rameno. Ta větší se hodí tak do města na nákupy a ta malá na zmrzlinu s kamarády nebo ven. Obojí se mi líbí a mám je ráda. :)







Jaký máte názor vy? Co se vám líbí a co ne? Co rádi nosíte? Napište do komentářů. :))


Žádné komentáře:

Okomentovat